Belangrijke zaken die u moet weten over de praktijk
Afspraak maken & privacy
U kunt een afspraak inplannen door ons contactformulier in te vullen of ons een mail te sturen naar info@dokterdecock.nl
Wij plannen helaas geen afspraken telefonisch in!
Wij verwerken uw persoonsgegevens. Dit is nodig om meer over uw hulpvraag te weten te komen en een afspraak in te kunnen plannen.
Als we u als patiënt inschrijven, verwerken we uw persoonsgegevens ook in uw medisch dossier. We registreren uw BSN, adresgegevens, geboortedatum en huisartsgegevens.
Bij elk consult wordt in uw elektronisch dossier bijgehouden wat er besproken is. Uw verwijzer wordt na ieder consult digitaal geïnformeerd over de bevindingen en de voortgang.
Indien u een afspraak bij onze praktijk heeft ingepland en deze wilt annuleren, verzoeken wij u dit minimaal 48 uur van tevoren te doen. Hierdoor kunnen wij de vrijgekomen tijd aan een andere patiënt aanbieden.
Bij annuleringen korter dan 48 uur vooraf zijn wij genoodzaakt €50 annuleringskosten in rekening te brengen waarvoor u dan een nota ontvangt. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.
De algemene voorwaarden van de praktijk kunt via deze LINK lezen. Het privacy-regelement via deze LINK.
Verwijzing
Voor verzekerde zorg van dokter de Cock heeft u een verwijzing nodig van uw huisarts. Uw huisarts kan de verwijsbrief direct aan U meegeven of rechtstreeks naar ons mailen via ZORGMAIL.
Heeft u een uitgebreide medische geschiedenis of is er sprake van een second opinion? Dan adviseren wij u alle brieven en uitslagen, vooraf aan het consult, te mailen naar info@dokterdecock.nl
Klachten en geschillen
De praktijk hecht er veel belang aan om goede zorg te leveren en dat er een goede en open behandelrelatie met u bestaat. Gezondheidszorg blijft mensenwerk. Het kan daarom soms voorkomen dat u een klacht heeft over de geboden zorg. We hopen dat de relatie zodanig is dat u dit met dokter de Cock persoonlijk wilt bespreken zodat dat het geschil kan worden verholpen. Het kan ook voorkomen dat dit om wat voor reden niet lukt en om toch tot een bevredigende oplossing te komen kunt u zich dan wenden tot een onafhankelijk klachtenfunctionaris. Mocht dit onvoldoende toereikend zijn, dan kunt u uw klacht ook richten tot een onafhankelijke klachtencommissie waar de praktijk bij is aangesloten.